Bieden we digitaal het podium én toegang tot het virtuele ontmoetingsplatform. Samen met de partners vullen we het programma in. Partners krijgen ruime keuze in programmaonderdelen zoals het organiseren van live en opgenomen webinars, praktijkcases en interviews. Omlijst door keur aan branding mogelijkheden voor optimale zichtbaarheid aan de doelgroep.

 

KENNISPARTNER

Koppel uw merk aan dit hoogwaardig event of een specifiek thema.​ Of profileer uw organisatie als thoughtleader door inzet van een(eigen) expert(kennissessie).U wordt(h)erkend als autoriteitenexpert binnen uw vakgebied.​

 

NAAMSBEKENDHEID

Verhoog de bekendheid van uw merk, product of dienst.​ Toon bijvoorbeeld uw productintroductie in de supermarktpraktijk. Laat zien wat de toegevoegde waarde is van uw activatie en uw ondersteuning.

 

NETWERKEN

Kom in contact met professionals. Ontmoet elkaar in de lobby, tussen de sessies door en in 1-op-1 meetings. Ga in gesprek met professionals & beslissers. Breid uw netwerk uit en bouw aan betekenisvolle relaties.

 

AANDACHT

U profiteert van brede multimediale exposure. Lift mee op onze campagne via onze website, e-mail en social media.


Sponsormogelijkheden

Gedurende de gehele campagneperiode besteedt Distrifood via redactionele items, banner- en social mediacampagnes uitgebreide aandacht aan de Week van de Supermarkt. Hierdoor is dit event continu onder de aandacht bij de volledige doelgroep. Hieronder vindt u een overzicht van de sponsormogelijkheden voor, tijdens en na het event. 

 

Voor

Emailcampagne op basis van leesgedrag
Op thema ingestoken email marketing automation op basis van leesgedrag.

 

Brede communicatie over alle kanalen van Distrifood
Middels online bannercampagnes, social media berichten, (nieuws)artikelen off-en online brede aandacht voor de week van.

Tijdens

Mogelijkheid tot connecten met uw doelgroep
Door middel van de inzet van logo’s, commercials, bedrijfspresentaties, rondetafelgesprekken en reportages.

Eventplatform LIVE
Mogelijkheid tot netwerken met doelgroep, kennisdeling en bedrijfspresentatie op een professioneel event platform.

Dagelijks verslag aan de markt
Lift mee met de dagelijkse special nieuwsbrieven tijdens de week van.

Na

Uitgebreid verslag over de Week van de Supermarkt
In print en online uitgebreid aandacht over de week, met een digimagazine, printartikel en online artikelen


Na afloop on demand beschikbaar
De onderdelen zijn on demand terug te kijken

 

 


 

Samengevat

  • De week van de Supermarkt vindt plaats van 11 t/m 14 oktober 2021
  • Kom in contact met uw doelgroep
  • Een campagne op maat voor uw organisatie
  • U bent onderdeel van de grootschalige mediacampagne voor, tijdens en na het event.

Bent u geïnteresseerd en zou u graag als partner aanhaken? Neem dan contact met ons op en stel uw eigen partnerpakket samen.

 

Michiel van Pampus

Key accountmanager Distrifood & Foodmagazine

 michielvanpampus@vakmedianet.nl

 06 – 55892611