Bieden we digitaal het podium én toegang tot het virtuele ontmoetingsplatform. Samen met de partners vullen we het programma in. Partners krijgen ruime keuze in programmaonderdelen zoals het organiseren van live en opgenomen webinars, praktijkcases en interviews. Omlijst door keur aan branding mogelijkheden voor optimale zichtbaarheid aan de doelgroep.

 

PROFILERING

Koppel uw merk aan dit hoogwaardig event of actueel thema. U wordt (h)erkend als autoriteit en expert binnen het vakgebied.​

 

KENNISPARTNER

U komt op professionele manier onder de aandacht bij de bezoeker.​ Wees een kennispartner op het gebied van een thema door inzet van een (eigen) expert. Of inspireer en informeer de doelgroep in uw eigen virtuele standruimte.

 

NETWERKEN

Ontmoet elkaar in de lobby, tussen de sessies door en in 1-op-1 meetings. Deelnemers kunnen in contact worden gebracht met uw virtuele stand.

 

AANDACHT

U profiteert van brede multimediale exposure en van een ideaal platform voor productpresentatie en imagoversterking. U bereikt niet alleen ‘live’ kijkers van het online live seminar. De losse sessies zijn separaat terug te kijken​


Sponsormogelijkheden

Gedurende de gehele campagneperiode besteedt Distrifood via redactionele items, banner- en social mediacampagnes uitgebreide aandacht aan de Week van de Supermarkt. Hierdoor is dit event continu onder de aandacht bij de volledige doelgroep. Hieronder vindt u een overzicht van de sponsormogelijkheden voor, tijdens en na het event. 

 

Voor

  • Logo in wervingscampagne (emails)
     
  • Logo op eventwebsite en aanmeldpagina
     
  • Logo in special newsletter Gebruik van het eventlogo in eigen partnercommunicatie.
     
  • Advertorial of 1/1 pagina in print of digitale uitgave.

Tijdens

  • Logo vermelding in dagelijkse nieuwsbrief
     
  • Advertorial in dagelijkse nieuwsbrief
     
  • Vermelding op partnerlijst
     
  • Logo op platform event
     
  • Eigen partnerpagina op eventplatform met bedrijfsfilmpje en productinformatie + leadgen mogelijkheid/chat
     
  • Praktijkcase met ondernemer (vooraf opgenomen)
     
  • Partnerpitch in reclameblok

Na

  • Logo in bedankadvertentie
     
  • Advertorial in Digimagazine
     
  • Eigen partnerpagina op eventplatform met bedrijfsfilmpje en productinformatie + leadgen mogelijkheid/chat
     
  • Uitleveren van contactgegevens deelnemers (per sessie?).

 


 

Samengevat

  • De week van de Supermarkt vindt plaats van 2 t/m 5 november 2020
  • Kom in contact met uw doelgroep
  • Een campagne op maat voor uw organisatie
  • U bent onderdeel van de grootschalige mediacampagne voor, tijdens en na het event.

Bent u geïnteresseerd en zou u graag als partner aanhaken? Neem dan contact met ons op en stel uw eigen partnerpakket samen.

 

Michiel van Pampus

Key accountmanager Distrifood & Foodmagazine

 michielvanpampus@vakmedianet.nl

 06 – 55892611