Wordt partner!

 

KENNISPARTNER

Koppel uw merk aan dit hoogwaardige event. Profileer uw organisatie als thought leader, door een bijdrage van een u als expert; organiseer voor de markt en kennissessie en zet u neer als autoriteit en expert binnen het vakgebied.

 

NAAMSBEKENDHEID

Verhoog de bekendheid van uw merk, product of dienst. Toon bijvoorbeeld uw productintroductie in de  supermarktpraktijk. Laat zien wat de toegevoegde waarde is van uw activatie en uw ondersteuning. Toon uw commercial of korte bedrijfsfilm.

 

NETWERKEN

Kom in contact met ruim 700 professionals. Ontmoet elkaar online in de lobby, tussen de sessies door en in 1-op-1 meetings. Of live op de donderdag tijdens de fysieke afsluitende middag. 

 

AANDACHT

U profiteert van brede multimediale exposure. Lift mee op onze campagne via onze website, e-mail en social media..


Sponsormogelijkheden

Voor, tijdens en na de Week van de Supermarkt besteedt Distrifood via redactionele items, banner- en social mediacampagnes, uitgebreid aandacht aan het event en de programma-onderdelen. Hierdoor is dit event continu onder de aandacht bij de foodbranche. Hier kunt u als partner op passende wijze in mee gaan en op meeliften!

 

Samengevat

  • De week van de Supermarkt vindt plaats van 14 tot en met 17 maart 2022
  • Kom in contact met uw doelgroep
  • Een campagne op maat voor uw organisatie
  • U bent onderdeel van de grootschalige mediacampagne voor, tijdens en na het event.

Bent u geïnteresseerd en zou u graag als partner aanhaken? Neem dan contact met een van onderstaande accountmanagers op en stel uw eigen partnerpakket samen.

 

Michiel van Pampus

Key accountmanager Distrifood & Foodmagazine

 michielvanpampus@vakmedianet.nl

 06 – 55892611